Partner ASM dla APIS
Partner ASM realizuje działania merchandisingowe dla całego asortymentu miodów pszczelich i pitnych produkowanych przez Spółdzielnię Pszczelarską APIS.
Działania merchandisingowe prowadzone są na terenie wybranych sieci supermarketów: Auchan, Makro, Real i Eldorado.
Celem realizowanych działań jest wygenerowanie wzrostu sprzedaży, produktów APIS-u oraz uświadomienie konsumentom, iż jest to produkt z półki tzw. PREMIUM. Według Renaty Janik z firmy APIS, bardzo istotne są też korzyści niewymierne prowadzonych przez Partner ASM działań, chociażby wzrost świadomości marki.
Merchandiserzy Partner ASM dbają o odpowiednie pozycjonowanie wszystkich dostępnych w sieciach supermarketów produktów APIS-u, niwelując braki i zapewniając ciągłość dostaw.
- Skrystalizowany miód na półce na pewno nie zachęci klienta do zakupu, dlatego merchandiserzy starają się aby jak najmniej takich produktów pojawiało się na półkach - mówi Anna Rotuska z Partner ASM. Miód pszczeli eksponowany jest w działach spożywczych, a pitny w działach z alkoholem.
Dołącz do dyskusji: Partner ASM dla APIS