SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services w przetargu na kampanię PR aplikacji mojeIKP

Agencje Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services złożyły oferty w przetargu Centrum e-Zdrowia na kompleksową realizację kampanii PR budującej świadomość i wizerunek aplikacji mojeIKP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w wysokości 700 tys. zł.

Agencja Partner of Promotion zaproponowała w swojej ofercie cenę 535,1 tys. zł, Aplan Media - 686,7 tys. zł, a Elżbieta Pełka Creative Services - 695,9 tys. zł.

Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości społeczeństwa na temat nowej, rządowej aplikacji mojeIKP, która ułatwia dostęp do informacji medycznych, w tym m.in. e-recept oraz e-skierowań. Działania powinny przełożyć się na zbudowanie pozytywnego odbioru aplikacji oraz świadomości społeczeństwa na temat korzyści z niej wynikających. Kampania ma odpowiadać na pytanie: co powoduje, że warto pobrać aplikację i z niej korzystać. Bardzo ważnym elementem kampanii jest zbudowanie świadomości aplikacji oraz wynikających z niej korzyści wśród opiniotwórczych dziennikarzy, zarówno z mediów ekonomicznych, zdrowotnych oraz IT/technologie oraz blogerów/influencerów zajmujących się tematyką IT/technologiami itp.

Cele kampanii mają być realizowane przez wybraną agencję PR poprzez kreatywne działania informacyjno-edukacyjne, skierowane do grupy docelowej w mediach tradycyjnych oraz internetowych. Grupą docelową tych działań mają być dziennikarze, blogerzy/influencerzy oraz Polacy w wieku od 25-45 lat.

Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za opracowanie strategii kampanii edukacyjno-informacyjnej (opis głównych założeń i celów kampanii, dobór kreatywnych narzędzi oraz kanałów, dobór mediów(prasa, radio, TV, portale internetowe, social media),itp. Zajmie się również organizacją spotkań i konferencji prasowych, spotkań z blogerami/influencerami . Do jej zadań należeć będzie także opracowanie koncepcji oraz scenariusza, a także produkcja oraz postprodukcja materiału video/animacji o charakterze instruktażowym na temat aplikacji mojeIKP do odtwarzania w internecie oraz na różnego razu wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych. Przygotuje też materiały do publikacji w prasie oraz w internecie.

Kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services w przetargu na kampanię PR aplikacji mojeIKP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Elżbieta Pełka... o matko.... ktoś jeszcze chce z nią pracować?
odpowiedź