Partnersi dzieciom
Agencja public relations Partner of Promotion została partnerem kampanii społecznej 'Daj im przyszłość'.
Umowa o współpracy w zakresie działań PR została podpisana z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy.
Głównym celem kampanii „Daj im przyszłość" jest zwrócenie uwagi na problem społeczny, jakim jest powszechne uprzedzenie wobec osieroconych dzieci wychowywanych w Państwowych Domach Dziecka, popularyzacja idei opieki zastępczej oraz pozyskanie zrozumienia dla tej idei wśród mieszkańców Warszawy.
Zadaniem Partner of Promotion, jako partnera kampanii, będzie współpraca z Biurem Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy w zakresie bieżących działań public relations skierowanych do mediów oraz wybranych grup otoczenia. – Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Partnerów zdecydowanie zwiększył się krąg odbiorców docelowych, do których kierowana jest kampania.
Idea tworzenia Rodzinnych Domów Dziecka jest bardzo słuszna i wymaga zwielokrotnionego nakładu sił. Tym bardziej doceniam podjęte przez Partner of Promotion działania zmierzające do zmiany systemu opieki zastępczej nad dziećmi – mówi Kazimierz Kuberski, Zastępca Dyrektora Biura Polityki Społecznej.- Postanowiliśmy pójść krok dalej w naszym rozwoju i spojrzeć szerzej na otaczające nas problemy społeczne. Przez 11 lat obecności na polskim rynku pomagaliśmy wielu firmom z różnych branż dbać o wizerunek.
W tym czasie zdobyliśmy szerokie doświadczenie oraz liczne nagrody za profesjonalizm i zaangażowanie. Teraz pragniemy zaoferować naszą wiedzę, kompetencje i serce, angażując się w realizację kampanii „Daj im przyszłość", mającej na celu otoczenie dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej szczególną troską – powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.
Patronat honorowy nad kampanią objęli Prezydent m.st. Warszawy Lech Kaczyński, Rzecznik Praw Dziecka oraz Polski Komitet Narodowy UNICEF w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Partnersi dzieciom