„Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 254 677 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku była ona niższa o 27,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,01 proc. i średni wynik na poziomie 232 867 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska), która przed rokiem była czwarta.
Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 14,33 proc. do 175 940 egz. „Viva” w lipcu br. miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, a rok wcześniej nie było promocji cenowych.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 58,54 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w lipcu br. uplasował się na poziomie 104 957 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na czwarte.
Ostatnie miejsce należało do magazynu „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,87 proc. do 85 375 egz. Warto dodać, że w lipcu br. ukazał się jeden numer „Gali”, a w lipcu ub.r. - dwa.
ZKDP |
lipiec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
334 555 |
254 744 |
254 677 |
430 281 |
353 039 |
352 972 |
Show |
319 969 |
232 867 |
232 867 |
332 408 |
267 697 |
267 697 |
Viva |
234 079 |
175 940 |
175 940 |
234 014 |
153 883 |
153 883 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
170 203 |
105 441 |
104 957 |
333 546 |
253 643 |
253 159 |
Gala |
147 920 |
85 645 |
85 375 |
130 000 |
66 818 |
66 768 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 48,46 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 26,42 proc., odnotowała „Gala”.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
334 555 |
254 744 |
254 677 |
333 137 |
212 546 |
212 479 |
Show |
319 969 |
232 867 |
232 867 |
296 581 |
190 423 |
190 423 |
Viva |
234 079 |
175 940 |
175 940 |
198 048 |
118 510 |
118 510 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
170 203 |
105 441 |
104 957 |
163 096 |
100 079 |
99 595 |
Gala |
147 920 |
85 645 |
85 375 |
199 970 |
116 462 |
116 025 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół