SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Passion: Pasja słyszenia

3 listopada, pod hasłem "Pasja słyszenia", ruszyła kampaniareklamowa Passion - zausznego aparatu słuchowego.

W ramach "Pasji Słyszenia" powstał 30 sekundowy spot reklamowy,reklama prasowa oraz artykuł sponsorowany przeznaczony do portaliinternetowych.

Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach TVP Info oraz TVN24.Kampania potrwa do końca stycznia 2009 r.

Kreację przygotowała agencja Grey Warszawa. Autorkami pomysłu sąAgnieszka Stypa - senior art director oraz Magdalena Zalewska -senior copywriter. Dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za projektjest Katarzyna Sośnierz.

Film został wyprodukowany przez dom produkcyjny Tandem Taren-to.Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Dołącz do dyskusji: Passion: Pasja słyszenia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl