Pasztet Indykpol: Całkiem nowy - jak domowy! (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Pasztetu Delikatesowego Indykpol. Akcję pod hasłem „Całkiem nowy – jak domowy!” przygotowała agencja GPD Advertising.
W startującej właśnie kampanii reklamowej Pasztetu Delikatesowego Indykpol o zaletach tego produktu przekonuje… on sam, odgrywając rolę narratora 30- i 15-sekundowych spotów. Oba filmiki pokazują, że pasztet ten jest tak pyszny, że wyciąga się go z lodówki przy każdej okazji, dosłownie co chwilę. Celem kampanii – prowadzonej pod hasłem „Całkiem nowy – jak domowy!” – jest przekonanie odbiorców, że reklamowany produkt sprawdza się zarówno przy tradycyjnych formach spożycia, jak i w nowych konfiguracjach kulinarnych.
Akcja reklamowa obejmuje kanały takie jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, Polsat2, Polsat Cafe, Polsat News, Superstacja i kilkanaście stacji tematycznych.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising.
Dołącz do dyskusji: Pasztet Indykpol: Całkiem nowy - jak domowy! (wideo)