Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)
Od stycznia br. Link4 prowadzi kampanię reklamową, w której wokalistka Kasia Moś i zespół The Chance śpiewająco promują ubezpieczenie AC. - Poszukiwaliśmy kogoś, kto świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną osobą - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.
Po raz pierwszy spot z utworem muzycznym firma Link4 wypuściła 3 lata temu - w marcu 2014 roku w reklamie wystąpili uczestnicy popularnych muzycznych talent-show m.in. Kasia Moś, Mateusz Krautwurst, Antek Smykiewicz, Marcin Czyżewski oraz zespoły The Chance i Sound'n'Grace, znani z programów „The Voice of Poland”, „Must be the music” i „X-Factor”. Wówczas w spocie wykorzystano piosenkę „Get Down on It” zespołu Kool and The Gang.
W kolejnych odsłonach kampanii firma Link4 kontynuuje przyjętą formę muzyczną i wykorzystuje znane na całym świecie przeboje, takie jak „Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, „I Need a Hero” Bonnie Tyler, „Felicita” Al Bano & Romina Power czy „Hot Stuff” Donny Summer. W działaniach promocyjnych na stałe pojawiają się Kasia Moś i The Chance.
W styczniu wystartowała kolejna odsłona kampanii Link4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Jak przyjmują ją klienci?
Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4: Rewelacyjnie, w styczniu odnotowaliśmy rekordową ilość telefonów do naszego call center, dodatkowo mamy świetną konwersję na polisy. Coraz więcej klientów pyta o ubezpieczenie Link4 w multiagencjach. Jeżeli ten trend sprzedażowy, który obserwujemy, utrzyma się to Link4 zamknie rok z najwyższym w historii firmy przypisem w wysokości miliarda złotych.
Od kilku lat Link4 promują te same wokalistki. Czy badaliście efektywność spotów przed pierwszą emisją?
Po wyemitowaniu respondentom bloku reklamowego przeprowadzaliśmy wywiady, w którym umieściliśmy rożne reklamy, w tym te należące do naszej konkurencji. Wyniki były bardzo optymistyczne. Podobała się kreacja reklamowa, podkład muzyczny, no i oczywiście Kasia Moś.
Dlaczego wybór do kampanii padł na tę artystkę?
Do spotu Link4 poszukiwaliśmy kogoś, kto dysponuje znakomitym wokalem, świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Kasia Moś z niskim charakterystycznym głosem to połączenie ekspresji Janis Joplin z kobiecością Brigitte Bardot. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną, a przy tym bardzo skromną osobą.
Teraz Kasia Moś będzie reprezentować Polskę na Eurowizji.
Dziś skupiamy się na kibicowaniu Kasi jako artystce, która powszechnie kojarzy się z naszą firmą. Czujemy z nią wielką wieź, bo w Link4 wierzyliśmy w Kasię od samego początku. Pamiętam, jak parę miesięcy temu musiałam namawiać dyrektora muzycznego jednej z największych komercyjnych stacji radiowych w Polsce, by zaprosił ją do studia na koncert. Cieszymy się więc jej sukcesem i będziemy ją wspierać. Myślę tu także o klientach, którzy korzystają z naszych polis i są dumni, że ich ubezpieczalnia jest reklamowana przez Kasię Moś. Jej eurowizyjny utwór łączy w sobie wrażliwość i siłę. To nietypowa kombinacja, ale bardzo obiecująca.
Jak wygląda współpraca z wokalistką przy realizacji reklam Link4?
Kasia jest typową Ślązaczką - niezwykle otwartą i bezpośrednią, punktualną, pracowitą i życzliwą dla ludzi. W studiu nagrań i na planie reklam spędziliśmy razem wiele godzin. Zdarza się, że nagrania trwają cały dzień, ale Kasia nigdy nie narzeka i nie daje odczuć komukolwiek, że należy ją traktować po gwiazdorsku. Reżyserzy i wszyscy pracownicy ekipy pozostają pod jej wielkim urokiem.
Patrycja Kotecka - od marca 2016 roku dyrektor marketingu w Link4. Poprzednio przez pięć lat pracowała w agencji reklamowej Apella. Ponadto współpracowała z Radiem Solidarność. W latach 2007-2009 Kotecka pracowała w Telewizji Polskiej jako zastępca dyrektora Agencji Informacji TVP, a przedtem przez rok jako dziennikarka i wydawca programów publicystycznych. Wcześniej była dziennikarką śledczą w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, prowadziła też program „Detektor” w TV4.
styczeń 2017 r.
grudzień 2016 r.
luty 2016 r.
sierpień 2015 r.
styczeń 2015 r.
marzec 2014 r.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)