PC Factory nie jest już autoryzowanym serwisem sprzętu Toshiba
Z końcem 2013 roku przestała obowiązywać umowa między koncernem Toshiba i firmą PC Factory, która tym samym straciła status autoryzowanego partnera serwisowego Toshiby.
- Nasza strategia polega na utrzymaniu niezależnych partnerów serwisowych, tzn. tych nienależących do dystrybutora, jak to miało miejsce w przypadku PC Factory. Jest to główny powód odebrania autoryzacji tej firmie - uzasadnił Bartosz Kubica, customer care manager digital products & services w Toshibie na Europę Centralną, Południowo-Wschodnią, Turcję i Izrael.
Toshiba podkreśla, że każdy sprzęt, którego naprawę zlecono PC Factory do końca 2013 roku i jeszcze jej nie zrealizowano, zostanie poddany usługom serwisowym i będzie zwrócony właścicielom w normalnym terminie.
Polscy klienci mający problem ze swoim sprzętem mogą wciąż zwracać się o pomoc do dwóch pozostałych partnerów serwisowych firmy Toshiba: Comp oraz AB Service.
Dołącz do dyskusji: PC Factory nie jest już autoryzowanym serwisem sprzętu Toshiba