Pełne 'Półki' Citroëna
Euro RSCG Warsaw przygotowała dla firmy Citroën Polska kampanię telewizyjną promującą samochody dostawcze tego producenta pt. 'Półki'.
Kampania zbiega się z premierą na rynku polskim nowego samochodu dostawczego Citroëna Jumpy.
Reklama informuje także o specjalnej ofercie dotyczącej limitowanej serii Comfort Max dla Citroëna Berlingo Van, Jumpy i Jumpera, w której auta wyposażone są w ABS, klimatyzację i radio CD.
Kampania telewizyjna rozpoczyna się 13 marca. Spoty będzie można oglądać w stacjach tj.: TVP, TVP 3, TVN, TVN7, POLSAT, TV4.
Film wspiera kampanię prasową, która rozpoczęła się wraz z początkiem marca.
Ze strony Euro RSCG Warsaw nad projektem pracowali: Jacek Szulecki - Chief Creative Officer, Paweł Krzemiński – Dyrektor Kreatywny, Agnieszka Włodarczyk – Dyrektor Artystyczny oraz Olga Szlachcic - Copywriter. Za produkcję odpowiedzialna była Luiza Doraczyńska i Katarzyna Lachowicz.
Dołącz do dyskusji: Pełne 'Półki' Citroëna