"Pełniejszy smak życia"
Nowa kampania reklamowa Primy Finezji
Od listopada ruszyła mowa kampania reklamowa kawy mielonej Primy Finezji, związana ze zmianą strategii komunikacyjnej marki Prima.
Celem kampanii jest podniesienie wizerunku Primy Finezji i pozyskanie nowych konsumentów kawy. Kampanię przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa.
Nowy film reklamowy marki Primy Finezji przedstawia sytuacje dnia codziennego – kiedy jesteśmy w ciągłym pośpiechu i brakuje nam czasu na chwile dla siebie,
a przede wszystkim dla najbliższych. Mimo to, naprawdę liczą się tylko takie krótkie chwile, spędzane w rodzinnym gronie, gdy możemy rozmawiać, śmiać się i plotkować nad filiżanką ulubionej kawy. Dla bohaterki spotu kawa Prima Finezja jest spełnieniem marzeń o codziennym luksusie – celebrowaniu pięknych, spokojnych popołudniowych chwil z całą rodziną.
Podejście do komunikacji marki poprzez portretowanie sytuacji z codziennego życia rodziny zyskało znaczne uznanie klientów w przeprowadzonych badaniach konsumenckich tak jakościowych, jak i ilościowych.
Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 49 lat, mieszkający w małych i średnich miastach, wyznający tradycyjne wartości - z rodziną na pierwszym miejscu.
Emisja 30-sto i 15-sto sekundowych spotów rozpoczęła się w listopadzie. Mediaplan obejmuje następujące stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, POLSAT, TV4. 8 listopada kampania została rozszerzona o 75 kin.
‘Dla wzmocnienia nowej strategii komunikacyjnej marki Prima podjęliśmy się współpracy przy polskiej premierze filmu „Bridget Jones: W pogoni za rozumem”, który wszedł na ekrany kin w listopadzie. Współpraca objęła kampanię reklamową nowego spotu Primy oraz dystrybucję darmowych próbek kawy w kinach na terenie całego kraju, zorganizowanie akcji degustacyjnych w miejscach sprzedaży i dodatkowo kampanię internetową wraz z atrakcyjnym konkursem’ - powiedziała Alicja Świtaj, dyrektor marketingu w Przedsiębiorstwie Prima S.A.
Dołącz do dyskusji: "Pełniejszy smak życia"