SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pentagon-Sport partnerem "Sport Strategies"

Wrocławska firma badawcza Pentagon-Sport nawiązała bliską współpracę z "Sport Strategies" z Paryża. Wydawnictwo to zajmuje się tematyką marketingu sportowego.

W ostatnim numerze "Sport Strategies" dane Pentagon-Sport zostały wykorzystane do analizy efektywności sponsoringu w trakcie zawodów Formuły 1 w Monaco. Badanie obejmowało kanały telewizji we Francji, Belgii i Szwajcarii.

Wczesniej Pentagon-Sport badał m.in. mecze angielskiej ligi pilkarskiej Premiership, serie wyscigów samochodów WCCT (SEAT), serie zawodów Grand Prix w biathlonie (Austria, Niemcy) oraz Grand Prix na żużlu (Wlochy, Szwecja). Pentagon-Sport dostarcza danych m.in. Media-Sport, liderowi badań sportu w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Pentagon-Sport partnerem "Sport Strategies"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl