Peppermint dla Lisnera
17 wypraw na Mauritius - to nagrody w zakończonej akcji btl przygotowanej przez agencję Peppermint dla marki Lisner
Akcja pod hasłem "Mamy haka na grube ryby" skierowana jest do właścicieli hurtowni i ma na celu wsparcie sprzedaży produktów Lisner.
Akcja rozpoczęła się 1 września i trwała do 31 października b.r. Promocją były objęte wszystkie produkty marki LISNER. Pierwsza część akcji pod hasłem "Mamy haka na grube ryby" skierowana była do właścicieli hurtowni. W połowie sierpnia trafiły do nich drewniane skrzynie z metalowymi hakami "na wielką rybę", foldery informacyjne z reklamą wyprawy na marlina oraz atrakcyjny prezent - stylizowany obraz z wizerunkiem marlina na tle starej mapy. Szczegółowe dane na temat akcji i jej mechanizmu przekazali osobiście Regionalni Kierownicy Sprzedaży (RKS). Hurtownie, które o największą sumę przekroczyły wyznaczony target w ramach swojej grupy, mają szansę na wyjątkową nagrodę - udział w wyprawie na marlina na Mauritius. Wszyscy uczestnicy po zakończeniu akcji otrzymają również nagrody niespodzianki.
Z kolei druga część akcji pod hasłem "Wieeelkie branie" adresowana była do przedstawicieli handlowych hurtowni biorących udział w promocji. Otrzymali oni broszury ze szczegółowymi informacjami na temat mechanizmu promocji oraz gadżety reklamowe dla detalu. Przedstawiciele byli nagradzani za zrealizowanie lub przekroczenie planów zakupowych oraz za prawidłowe odpowiedzi na pytania przesłane SMS'em. Platforma SMS służyła jako narzędzie komunikacji między organizatorem promocji a przedstawicielami handlowymi. W ten sposób wysyłane były np. podpowiedzi do pytań konkursowych.
Kreację, mechanizm akcji oraz materiały POS (brandowane skrzynie, obrazy, broszury informacyjne) przygotowała agencja Peppermint.
Obsługą platformy SMS zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY!
Dołącz do dyskusji: Peppermint dla Lisnera