Peppermint dla marki Królewskie
"Ja kocham Legię" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania promocyjna marki Królewskie należącej do Grupy Żywiec SA
Kampania podkreśla regionalny charakter marki i nawiązuje do sponsorowania przez Królewskie klubu Legii Warszawam a działania z zakresu BTL i ATL przygotowała agencja Peppermint.
Promocją objęte jest piwo Królewskie Jasne Pełne w butelce 0,5l oraz piwo beczkowe.
Akcja rozpoczęła się 19 marca i potrwa do połowy czerwca.
W komunikacji z konsumentami wykorzystano bardzo liczne narzędzia BTL - materiały POSM: kontretykiety i promocyjne kapsle, plakaty, ulotki, display, header, zawieszka, kupony, urna na kupony.
Kampania przebiega przy dużym wsparciu narzędzi ATL - ogłoszenia reklamowe w prasie – głównie sportowej (Piłka Nożna, Przegląd Sportowy, Nasza Legia) oraz codziennej (Super Express, Metro, Fakt), spoty radiowe w stacjach lokalnych (Eska, Radio dla Ciebie, Bogoria Grodzisk, Radio 94 FM, Złote Przeboje Pogoda), internet. Z kolei na stadionach emitowany będzie specjalny spot radiowy, a zespół cheerleaderek będzie zagrzewał zespół Legii do walki.
Dołącz do dyskusji: Peppermint dla marki Królewskie