Peppermint Medical dla Magvit B6"
Pod hasłem "Stres? Chroni mnie Magvit B6" kontynuowany jest II etap kampanii dla marki Magvit B6 GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Za strategię komunikacji marki odpowiada "Peppermint Medical" - Dział Medyczny Agencji Peppermint. Celem akcji jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości marki.
II etap kampanii, którą Peppermint Medical realizuje dla Magvit B6, skierowany jest do kobiet w wieku 30 - 40 lat, z wykształceniem minimum średnim, o średnich dochodach, pracujących umysłowo, które zamieszkują duże miasta oraz poszukują stałości i bezpieczeństwa.
Celem działań jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości marki. Kampania pełni również funkcję wizerunkowo - edukacyjną. W komunikacji Agencja Peppermint kieruje swoje działania na uświadomienie potencjalnym pacjentkom możliwości zwiększenia odporności na codzienny stres.
W ramach kampanii Agencja poprowadzi działania ATL i BTL. Przygotowane przez Peppermint Medical materiały POS przedstawiają wizerunek kobiety zimą, którą przed codziennym stresem w pracy i w domu chroni przez 24 godziny Magvit B6. Działania prowadzone są w aptekach, a także w prasie kobiecej oraz w dodatku praca Gazety Wyborczej.
Peppermint Medical wygrał we wrześniu 2004 przetarg na obsługę ATL i BTL marki Magvit należącej do GlaxoSmithKline. W ramach współpracy Agencja przygotowała kreację oraz strategię komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Peppermint Medical dla Magvit B6"