Pepsi do 2023 roku partnerem Stadionu Śląskiego
Stadion Śląski i koncern PepsiCo podpisały umowę partnerską na 3 lata.
Kontrakt pomiędzy podmiotami obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne oraz kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych na obiekcie. Umowa obejmuje m.in. sprzedaż produktów sygnowanych markami takimi jak Pepsi, 7Up, Mirinda, Cheetos, Lay’s na terenie Stadionu Śląskiego, a także wzajemnie działania promocyjne. Kontrakt zawarty został na 3 lata i obejmuje okres do czerwca 2023 roku.
Planowane są także wspólne projekty marketingowe - pierwszy z nich, Pepsi Silesia Beats, już trwa.
- Firma PepsiCo wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb Stadionu Śląskiego. Od razu zauważono nasz potencjał i właściwie po pierwszych rozmowach byliśmy przekonani, że to właściwy partner do dalszych negocjacji. W międzyczasie pracowaliśmy również nad dużym projektem muzycznym, w którym PepsiCo chętnie wzięło udział - mówi Grzegorz Kubicki, dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego. - Pepsi Silesia Beats, bo taką ostatecznie nazwę zyskało nasze autorskie wydarzenie, to realizowany dla Stadionu Śląskiego największy w Europie live stream z udziałem DJów. Zaangażowanie Pepsi było dla nas jasnym sygnałem, że to partner, jakiego szukamy - dodaje.
- W działaniach promocyjnych podejmujemy współpracę z partnerami zapewniającymi możliwość organizacji imprez dużego formatu, a Stadion Śląski doskonale spełnia nasze oczekiwania w tym zakresie. Pomysł organizacji Pepsi Silesia Beats, imprezy o zupełnie nowym formacie na przekór okolicznościom, właśnie w Chorzowie okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę - dodał Michał Machaj, brand manager w PepsiCo.
Dołącz do dyskusji: Pepsi do 2023 roku partnerem Stadionu Śląskiego