SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Perlux z nową identyfikacją wizualną

Polski producent środków czystości, Lakma Strefa ogłasza relaunch marki środków do prania Perlux. Zmianę będzie można zaobserwować w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach. 

Nowa grafika Perlux obejmuje odświeżony logotyp, miętowy kolor podkreślający świeżość i czystość marki, oraz charakterystycznym symbolem „X”.

Nowy, monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe.

Wszystkim zmianom towarzyszyć będzie nowe, akcentujące skuteczność produktów hasło „Czystość do potęgi X”.

Za nową odsłonę marki Perlux odpowiada agencja brandingowa SiebertHead.

– Kategorie, w których rozwija się marka Perlux są wysokokonkurencyjne, a post pandemiczne wojny cenowe wśród marek premium trwają właściwie cały rok. W tak agresywnym środowisku rebranding marki Perlux skupia się na efektywności komunikacji w sklepie, niezależnie od jego formatu. W designie opakowań postawiliśmy na skojarzenia z pozytywnymi doświadczeniami konsumenta – wyjaśnia Sławek Kluziak, dyrektor w SiebertHead. 

Dołącz do dyskusji: Perlux z nową identyfikacją wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl