SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Personalepki od HP

Agencja Publicis przygotowała kampanię BTL wspierającą sprzedaż notebooków HP Pavilion oraz związaną z ich wprowadzeniem na rynek promocję.

Kampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Hewlett-Packard Polska informuje o promocji, dzięki której nowe notebooki HP Pavilion wyróżnią swoich właścicieli wśród posiadaczy innych przenośnych komputerów. Na klapach notebooków HP Pavilion może znaleźć się dowolna, intrygująca grafika, a nawet zdjęcie właściciela lub jego bliskich.

Do końca roku nabywcy będą mogli - kupując notebook HP Pavilion, bezpłatnie zaprojektować lub wybrać z listy gotowych wzorów personalepkę - osobistą naklejkę na klapę notebooka. Żeby to zrobić wystarczy wejść na stronę www.hp.pl/personalepka. Zamówione personalepki dostarczane będą do klientów pocztą. Część promocji związana z zamawianiem,  drukiem oraz dostarczaniem personalepek do klienta realizowana jest przez serwis współpracujący www.naelcedka.pl - podano w komunikacie.

Nowa kampania BTL Publicis kładzie nacisk na konsumenckie cechy nowych notebooków, takie jak możliwość oglądania filmów, słuchania muzyki, korzystania z komunikatorów internetowych, czy gier. Kampania BTL jest częścią kampanii wprowadzającej notebooki HP Pavilion na rynek. Oparta jest na haśle i motywie przewodnim tej kampanii - „Komputer znów jest osobisty”.

Oferta promocyjna jest skierowana do klientów indywidualnych szukających markowego sprzętu komputerowego, który jest domowym i multimedialnym centrum rozrywki (kamera internetowa, pilot, Quick Play). Jednym z celów działań jest też wykreowanie mody na personalepki. Dzięki nim każdy notebook HP Pavilion będzie niepowtarzalny i dostosowany do gustu klienta, czyli po prostu bardzo osobisty.

Reklamy informujące o nowej promocji pojawią się w Internecie m.in. na portalach Wirtualna Polska, Interia, Onet.pl, DigitalPC, Tlen.pl. Wsparciem dla nich będzie kampania BTL
oparta na materiałach POS. Złożą się na nią ulotki, naklejki produktowe, naklejki promocyjne, wobblery, roll-upy oraz ramki na notebooki. W największych sklepach ze sprzętem  komputerowym organizowane będą prezentacje prowadzone przez promotorów HP.

Promocja potrwa do 31 grudnia 2006 roku. Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania – Promocja Pavilion Launch

Klient: HP

Przedstawiciel klienta:

Izabela Sulima – Consumer Marketing Manager
Jolanta Rogulska-Rudek - Marketing Programs Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka – Group Account Director
Dagmara Gadomska – Account Manager
Tomasz Pawlicki – Account Executive
Olga Pilarczyk – Account Executive Assistant

Kreacja:
Albina Horbaczewska – Art Director
Michał Pstrucha – Copywriter

Produkcja
Robert Marciniak – Production manager

Naelcedka.pl :
       Sebastian Lusiński
       Karol Nowakowski

Dom Mediowy: ZenithOptimedia

Dołącz do dyskusji: Personalepki od HP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl