Zenith i ClickAd Interactive walczą o 28,7 mln zł budżetu mediowego PGE
W przetargu Polskiej Grupy Energetycznej na obsługę mediową oferty złożyły dwie agencje: Zenith (Publicis Media) i ClickAd Interactive - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o dwuletni kontrakt o wartości 28,7 mln zł.
Zenith złożył ofertę z ceną 9,62 mln zł brutto (z VAT), a ClickAd Interactive zaproponował 8,83 mln zł. Ta pierwsza agencja broni budżetu PGE, zajmuje się obsługą mediową spółki od kilku lat.
Trwający przetarg obejmuje świadczenie usług mediowych w zakresie doradztwa, planowania, kupowania i zarządzania kampaniami reklamowymi na rzecz PGE, działania ambientowe oraz inne działania marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową, na potrzeby kampanii reklamowych.
Spółka oczekuje od biorących udział w przetargu agencji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób zajmujących się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje w 60 proc. cena, a w 40 proc. ocena merytoryczna zadania przetargowego.Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.
Wyjaśniono, że wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie biorące w przetargu agencje w sposób nieporównywalny odniosły się do cen proponowanych za te nośniki. PGE poinformowała, że w związku z tym agencje złożyły oferty, których nie da się jednoznacznie porównać. „ Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania wykonawców” - napisano.
Dołącz do dyskusji: Zenith i ClickAd Interactive walczą o 28,7 mln zł budżetu mediowego PGE