PHD obroniła globalny budżet mediowy HP
Sieć agencji mediowych PHD (Omnicom Media Group) obroniła w przetargu globalny budżet mediowy firmy HP. Oznacza to kontynuowanie współpracy zapoczątkowanej w 2009 roku.
Agencja PHD będzie nadal zajmować się strategią, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych na całym świecie. HP ma znaczący wewnętrzny zespół ds. mediów i będzie zarządzał wewnętrznie zakupem mediów cyfrowych.
Według Comvergence, firma HP wydała w 2023 roku 194 miliony dolarów na media na całym świecie, z czego 69 proc. inwestycji przeznaczono na kanały cyfrowe.
PHD zajmuje się zakupem mediów tradycyjnych dla HP od 2009 roku.
W oświadczeniu udostępnionym Campaign US Freddie Liversidge, globalny szef mediów w HP stwierdził, że agencja PHD „zapewnia talent, narzędzia i technologię, które zapewnią HP lepsze wyniki, a jednocześnie umożliwią elastyczność w zakresie wsparcia wewnętrznego zespołu mediowego”.
Według rzecznika PHD, oprócz elastycznego modelu i możliwości pracy z wewnętrznymi zespołami, HP wybrało PHD ze względu na jego globalną skalę, możliwości w zakresie strategii i planowania oraz nacisk na przejrzystość i odpowiedzialność. HP działa w ponad 170 krajach.
Dołącz do dyskusji: PHD obroniła globalny budżet mediowy HP