PHD w Polsce z międzynarodową struktruą do obsługi Opella Healthcare
Agencja mediowa PHD stworzyła w Polce międzynarodową strukturę planowania i zakupu kampanii digital dla Opella Healthcare (Sanofi) - firmy z branży farmaceutycznej.
Struktura zarządzana przez Łukasza Gettera prowadzi kampanie z zakresu programmatic, paid search oraz social media na rynkach CEE, w tym w Polsce, Węgrzech, Rumunii, Czechach i Słowacji.
Getter dołączył do PHD w październiku 2016 r. Początkowo objął rolę senior digital plannera dla marki Volkswagen, następnie awansował na stanowisko digital managera, a od 2019 pełni w agencji rolę head of digital.
Polska jest kolejnym krajem, w którym PHD i Omnicom skupia specjalistów w innowacyjnym modelu zbliżonym do rozwiązań „in-house”, w odpowiedzi na zapotrzebowanie na obsługę międzynarodowych projektów digital wśród reklamodawców.
Dzięki skupieniu zakupów w strukturze HUBowej istnieje możliwość daleko idącej centralizacji procesów zakupowych, wymiany dobrych praktyk i wspólnego raportowania działań w regionie. W wyniku zachowaniu dużej skali działania HUB ma też bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego oraz innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez sieć Omnicom oraz dostawców zewnętrznych. W ramach realizowanych działań testowane są również nowe sposoby targetowania reklam (m.in. w oparciu o dane pogodowe, cookieles czy też tailored audiences).
Dołącz do dyskusji: PHD w Polsce z międzynarodową struktruą do obsługi Opella Healthcare