Philips pracuje z Bluerank
Philips nawiązał współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu internetowego marki Philips. Agencja jest odpowiedzialna za optymalizację strony i rozwój sekcji blogowej.
Współpraca zakłada działania stałe SEO, które poprzedził audyt serwisu. Agencja będzie wspierać Philips także w zakresie content marketingu i analityki. Działania realizowane są dla wybranych kategorii produktowych.
Agencja wykorzystuje do analityki bloga autorskie narzędzie, które podsumowuje skuteczność artykułów według ich kryteriów, na przykład długości, podkategorii, liczby grafik i dodatkowo atrybuuje konwersje oraz sprzedaż do artykułów na podstawie zaawansowanych przeliczeń.
Bluerank przygotowuje dla Philips raporty produktowe
Agencja przygotowuje również boksy produktowe z rekomendacjami dostosowanymi do treści artykułu na blogu.Boksy zwiększają skuteczność treści pod kątem generowanie sprzedaży. Przenoszą użytkowników z bloga na sekcję sprzedażową.
Bluerank przygotowuje też dla Philips raporty produktowe w Google Data Studio.
Współpraca z Philips została nawiązana na okres wielomiesięczny. Z uwagi na strukturę grupy - podpisano ją z dwoma spółkami grupy - Philips Polska oraz Philips Domestic Appliances Polska.
Dołącz do dyskusji: Philips pracuje z Bluerank