Gameset realizuje międzynarodową kampanię gamingową Philips
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset realizuje gamingowe aktywacje w Czechach i Słowacji, pod hasłem "OneBlade. OneWinner".
5 maja w Czechach i Słowacji wystartowała kampania "OneBlade. OneWinner", w ramach której na stronach onebladeonewinner.cz i onebladeonewinner.sk ruszyło wyzwanie między dwoma influencerami gamingowymi znanymi w regionie - Xnapy i MenT. 14 maja zmierzą się oni w trzech pojedynkach - dwa przeprowadzą osobiście w wybranych grach, zaś trzeci rozstrzygną ich fani przez głosowanie.
Zwycięzca dwóch z trzech konkurencji ogoli się za pomocą Philips OneBlade i zaprezentuje proces tworzenia wymarzonej stylizacji na swoim streamie.
W drugiej fazie kampanii pojawi się twórca Porty. Widzowie głosować będą na stylizację zarostu, w której widzieliby influencera. W trakcie obu aktywacji odbędą się konkursy - sześciu uczestników wygrać będzie mogło 500 euro.
Każdy, kto weźmie udział w akcji, czyli zagłosuje na ulubionego influencera i najlepsze stylizacje brody dostanie kod zniżkowy 20% na produkty z portfolio OneBlade.
Philips angażuje się w gaming
To kolejna aktywacja marketngowa Philipsa z wykorzystaniem gamingu. W Polsce zrealizowanych zostało już kilka kampanii z gamingowymi influencerami. Pierwszą było Wielkie Golenie Streamerów, w której Pago golił się zgodnie z życzeniem swoich fanów na wybraną przez nich stylizację ze świata gier video. Pod koniec 2020 roku w ramach kampanii "OneBlade. OneWinner" odbył się turniej League of Legends z udziałem Karolka i Overpowa, a także aktywacje dla fanów symulatora piłki nożnej z PLKD.
Za strategię działań Philips w gamingu odpowiada agencja Gameset.
Dołącz do dyskusji: Gameset realizuje międzynarodową kampanię gamingową Philips