SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piast Niepasteryzowane: Wypełnione świeżością

Rusza kampania reklamowa piwa Piast Niepasteryzowane. Akcję pod hasłem „Wypełnione świeżością” przygotowała agencja reklamowa S4.

Startująca właśnie kampania reklamowa piwa Piasta Niepasteryzowanego podkreśla jego wyjątkowy smak. Akcja pod hasłem „Wypełnione świeżością” wspiera wprowadzenie tej limitowanej edycji do sprzedaży, drugi rok z rzędu w okresie wiosenno-letnim.

Działania reklamowe Piasta Niepasteryzowanego obejmują materiały POS w punktach sprzedaży na Dolnym Śląsku. Akcję przygotowała agencja reklamowa S4.

Dołącz do dyskusji: Piast Niepasteryzowane: Wypełnione świeżością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl