SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pięć agencji w przetargu reklamowym Empiku

Na shortliście przetargu reklamowego Empiku znalazło się pięć agencji. Marketer nie zdradza ich nazw. 

Empik rozpoczął przetarg na agencję reklamową do współpracy na początku października br. Wybrany podmiot ma realizować projekty reklamowe oraz zająć się nową platformą komunikacji Empiku.

Marketer jeszcze przed finałowymi prezentacjami rozmawia z zaproszonymi agencjami o warunkach finansowych, co zwyczajowo ma miejsce już po zaprezentowaniu się agencji. Empik nie podaje, dlaczego podjęto taką decyzję.

Od 2016 roku kampanie reklamowe Empiku realizuje Grey Group Poland. Realizację kampanii bożonarodzeniowej powierzono w październiku agencji Leo Burnett Warszawa (Publicis Group).

Dołącz do dyskusji: Pięć agencji w przetargu reklamowym Empiku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl