Pierwsza kampania na MobiJetach rozpoczęta
Jet Line realizuje pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową na Mobi Jetach - samochodach reklamowych z nośnikami 6x3m.
Kampania prowadzona jest dla marki Heyah (PTC); promuje nową ofertę pod nazwą 'Magiczne Pakiety Heyah'. Kampania potrwa 1,5 miesiąca, od 13 maja do 3 lipca br.
MobiJety wspierają promocję Heyah podczas Juvenaliów - cyklu imprez skierowanych do grupy młodych osób. Kolejnym etapem kampanii są konwoje reklamowe, wykorzystujące naraz trzy MobiJety aby zwiększyć efekt zaskoczenia i zauważalności reklamy na ulicach największych miast, m.in. w Łodzi, Warszawie, Trójmieście, Szczecinie.
Celem kampanii 'Magiczne Pakiety Heyah' jest poinformowanie wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników Heyah o nowej propozycji, dzięki której będą mogli korzystać z najtańszych na rynku cen rozmów i SMSów. Kampania outdoorowa jest oparta głównie o ambientowe formy mobilne m.in. MobiJety. Ponadto jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, stacjach tematycznych, w prasie, w radiu, oraz wsparta działaniami w Internecie.
Media zaplanowała dom mediowy Optimum Media OMD.
MobiJety to nowy produkt reklamowy wprowadzony w tym roku na rynek outdoorowy.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza kampania na MobiJetach rozpoczęta