'Pierwsza Miłość': średnio 2 mln widzów i 600 mln wpływów reklamowych
We wtorek 1 grudnia 2009 r. Polsat wyemituje tysięczny odcinek serialu „Pierwsza Miłość”. Średnia widownia nadawanego od 2004 r. programu wynosi 2 mln osób. Spoty reklamowe wyemitowane tylko przy premierowych odcinkach serialu zapewniły stacji wpływy reklamowe na poziomie 600 mln zł.
W ciągu ponad pięciu lat obecności na antenie Polsatu "Pierwsza Miłość" utrzymuje w każdym roku średnią liczbę ok. 2 mln widzów - wynika z danych TNS OBOP (próba: 3120 osoby powyżej 4. roku życia). Jedynie pierwsze odcinki serialu - emitowane w listopadzie i grudniu 2004 roku - przyciągnęły nieco więcej osób, co wynika jednak przede wszystkim z ogólnie wyższej oglądalności telewizji w tych miesiącach. Najwięcej widzów - 3,1 mln - oglądało premierowy odcinek "Pierwszej Miłości" 16 lutego 2006 roku. Ponieważ serial zazwyczaj był nadawany pięć razy w tygodniu, jego średni zasięg tygodniowy wynosi 8,8 mln osób.
"Pierwszą Miłość" ogląda dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn. Serial przyciąga przede wszystkim widzów powyżej 35. roku życia, osoby mieszkające na wsi lub w miastach do 100 tys. mieszkańców, najczęściej z wykształceniem podstawowym albo zawodowym.
Na reklamach emitowanych przy 999 premierowych odcinkach "Pierwszej Miłości" Polsat zarobił cennikowo ok. 600 mln zł. Przy serialu najczęściej reklamowały swoje produkty firmy Procter and Gamble, L'Oréal oraz Nestle.
Dołącz do dyskusji: 'Pierwsza Miłość': średnio 2 mln widzów i 600 mln wpływów reklamowych