SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsze miejsce dla MediaCom Warszawa

Zespół reprezentujący dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył pierwsze miejsce w organizowanych przez Interia.plwarsztatach planowania działań promocyjnych w Internecie, które odbyły się w ramach konferencji 'Mistrzowie Świata'.

Uczestnicy mieli za zadanie zaplanować kampanię promocyjną w Internecie. Prace zespołów oceniane były pod kątem innowacyjnego i kreatywnego podejścia do scenariusza akcji promocyjnej, rekomendacji budżetu i czasu trwania akcji, wybranych nośników reklamowych, uzasadnienia wyboru witryn (serwisów) wykorzystanych w kampanii oraz zgodności z założeniami briefu.

Oceny efektów rywalizacji dokonało jury w składzie: Jarosław Frankowski, Head of eCommerce z firmy Nowy Przewoźnik Sp. z o.o. (Centalwings), Rafał Grzanecki, CRM Manager z Fiat Auto Poland SA oraz Damian Zozula, Internet Marketing Team Manager (Citibank Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie SA).

Podczas ogłoszenia werdyktu podkreślono, że wybór laureatów był trudny, zwłaszcza w odniesieniu do pierwszego i drugiego miejsca, bo prace prezentowały wyrównany, wysoki poziom. Ostatecznie drugie miejsce zdobył zespół MindShare Polska, a na trzecim uplasowała się ekipa z Media Direction OMD. - O zwycięstwie MediaCom Warszawa zdecydował m.in. fakt, że planując kampanię, zespół zaproponował przerzucenie części kosztów jej promocji na firmy partnerskie - uzasadnił decyzję jury Jarosław Frankowski, reprezentujący Centalwings.

W skład zwycięskiego teamu z MediaCom Warszawa weszli: Katarzyna Trościańczyk (Junior Media Planner), Jarosław Pająk (Junior Media Manager) i Marcin Skowroński (Interactive Media Manager), który odbierając główną nagrodę wyznał: - To pierwsze 100 tys. złotych, które udało nam się zarobić w ciągu jednego dnia.

W konferencji, trwającej od 11 do 13 maja br. na pokładzie promu płynącego z Gdańska do Nynäshamn (Szwecja), wzięły udział domy mediowe: OMD Poland, Mediaegde:cia, ZenithOptimedia, MediaCom Warszawa, Media Direction OMD, Media Group, Initative Media Warszawa i MindShare Polska.

W ramach konferencji odbyły się także dwie prezentacje. Pierwszą, poświęconą nowym trendom w reklamie internetowej poprowadził Tomasz Przybyłowicz, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych INTERIA.PL. Drugą prezentację, dotyczącą kształtowania się zasięgu witryn, wygłosił Marcin Pery, wiceprezes Gemius SA.

Dołącz do dyskusji: Pierwsze miejsce dla MediaCom Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl