Pierwsze urodziny Link4 TU SA
Telefoniczne ubezpieczenie samochodu wybrało już ponad 60 tysięcy kierowców w całej Polsce
Po dwunastu miesiącach działalności, pomarańczowy telefon Link4 na dobre zadomowił się na rynku polskich ubezpieczeń komunikacyjnych. Telefoniczne ubezpieczenie samochodu wybrało już ponad 60 tysięcy kierowców w całej Polsce.
"Rok temu, Link4 wprowadziło ubezpieczenia direct jako nowy, zupełnie nieznany w Polsce sposób zawierania ubezpieczeń komunikacyjnych. Już po pół roku działalności osiągnęliśmy około 0,5 procenta udziału w rynku. Według ostatnio przeprowadzonych badań, Link4 jest rozpoznawane przez 79 procent kierowców z naszej grupy docelowej", powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes zarządu Link4 TU SA.
Rosnąca popularność ubezpieczeń direct wśród kierowców to dynamiczny rozwój struktury Link4; w styczniu 2003 roku w firmie pracowało 105 osób. Obecnie Link4 zatrudnia 206 pracowników.
W ciągu pierwszego roku obecności Link4 na rynku, konsultanci Centrum Obsługi Klientów odbyli rozmowy z ponad 600 tysiącami osób, które postanowiły sprawdzić ofertę ubezpieczeń direct, omówić szczegóły warunków ubezpieczenia lub kupić polisę. Konsultanci Centrum Obsługi Klientów Link4 oddzwonili do potencjalnych klientów ponad 440 tysięcy razy. W sumie konsultanci Link4, w roku 2003, spędzili 65 tysięcy godzin non stop rozmawiając z kierowcami z całej Polski.
Dołącz do dyskusji: Pierwsze urodziny Link4 TU SA