Pierwszy klient "między słowami"
Firma między słowami podpisała umowę z ogólnopolską siecią supermarketów Polomarket.
W ramach współpracy agencja przygotuje plan relacji z mediami ogólnopolskimi i gospodarczymi. Przez kolejne miesiące, we współpracy z wewnętrznym działem public relations POLOmarketu, między słowami będzie zajmować się medialną obsługą firmy i doradztwem wizerunkowym. Celem działań media relations jest zapoznanie dziennikarzy z marką POLOmarket, a także specjalizacja w kontaktach z mediami ekonomicznymi. TOP 12 to największe redakcje mediów drukowanych i elektronicznych. Sieć supermarketów nie prowadziła do tej pory ogólnopolskich działań public relations. między słowami jest pierwszą agencją PR, wynajętą przez tę firmę.
POLOmarket istnieje na rynku od 1997 roku i jest największą siecią supermarketów z polskim kapitałem. Firma posiada ponad 150 sklepów na terenie 9 województw.
Dołącz do dyskusji: Pierwszy klient "między słowami"