"Pij mleko! Będziesz wielki"
Shrek nowym bohaterem kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki"
Agencja Communication Unlimited, która od dwóch lat odpowiedzialna jest za kreację i realizację kampanii społecznej "Pij mleko! Będziesz wielki", pozyskała dla niej nowego bohatera - Shreka.
Ogólnopolska kampania "Pij mleko! Będziesz wielki", będąca jednym z elementów programu "Marketing dla Przyszłości", stworzonego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce prowadzona jest od stycznia 2003 roku.
"Pij mleko, będziesz wielki!" - w sposób bezprecedensowy wspierana przez media, nieodpłatnie udostępniające czas i powierzchnię reklamową - ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, jak ważne dla zdrowia jest picie mleka. Do picia mleka zachęcali już: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Równie bezinteresowne zaangażowanie innych znakomitości polskiej sceny artystycznej - Marka Kościkiewicza (muzyka), Andrzeja Świetlika, Paweła Edelmana i Grzegorza Kuczeriszka (operatorzy) - oznacza, że nad kampanią pracowali społecznie najlepsi z najlepszych. Duże podziękowania należą się również Uniwersal Pictures Poland bez pomocy, którego realizacja kampanii ze Shrekiem byłaby niezwykle trudna.
"Współpraca z naszym nowym bohaterem kampanii Shrekiem to przede wszystkim doskonała zabawa." - komentuje Paweł Kowalewski, Prezes Communication Unlimited. "Jestem przekonany, że dzieci zachęcane przez Shreka do picia mleka, z uśmiechem na twarzy będą je piły." - dodaje Paweł Kowalewski
Od stycznia 2005 roku ruszy kampania zimowa ze Shrekiem w roli głównej.
Dołącz do dyskusji: "Pij mleko, będziesz wielki!"