Piłkarskie oblicze Warki w barwach Kolejorza
Zero,2 Inżynieria Marki została wybrana przez Grupę Żywiec do przygotowania projektu etykiety i opakowania zbiorczego dla limitowanej serii piwa butelkowanego Warka.
Wprowadzenie serii jest związane z faktem, że Warka w tym roku została sponsorem strategicznym KKS Lech Poznań. Adresowana jest do kibiców i sympatyków poznańskiego klubu.
"W naszych projektach, oprócz harmonijnego połączenia dwóch brandów, staraliśmy się oddać dynamikę kojarzoną z Lechem Poznań, a także nawiązać do tradycyjnych wartości wielkopolskich. Myślę, że to się udało, o czym świadczy zadowolenie naszego klienta" - mówi Olaf Jarzemski, odpowiedzialny za prowadzenie projektu w agencji Zero,2.
Do zadań agencji należało wykonanie layoutu etykiety na butelkę, a także zaprojektowanie layoutu kartonowego opakowania na 15 butelek. W layoutach znalazły się elementy graficzne ściśle związane z prowadzoną aktualnie kampanią wizerunkową klubu sportowego - "Nowe oblicze Lecha", za którą również stoi Zero,2 Inżynieria Marki.
Na etykiecie widnieje hasło z kampanii oraz informacja o tym, że Warka jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Krawatkę zdobi herb klubu oraz hasło "Chcemy być lepsi". Główny motyw graficzny kampanii reklamowej - wizerunek trójki piłkarzy Lecha Poznań -umieszczono na kontretykiecie. W limitowanej serii dominuje kolor niebieski, który jest kolorem klubowym KKS Lech Poznań.
Dołącz do dyskusji: Piłkarskie oblicze Warki w barwach Kolejorza