Piotr Gruszki w kampanii kompresów TheraPearl realizowanej przez Brand Support
Marka TheraPearl (kompresy żelowe uśmierzające ból) z portfolio farmaceutycznej firmy VP Valeant, została nowym klientem agencji Brand Support. Agencja realizuje działania wspierające debiut produktu na rynku, a do jego promocji wykorzystano wizerunek siatkarza Piotra Gruszki.
Do zadań agencji na pierwszym etapie działań należało m.in. stworzenie key visuala na potrzeby kampanii reklamowej. Jest on bazą do komunikacji w prasie, internecie i w kanałach BTL. Agencja odpowiada również za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej wszystkich produktów wraz z przykładami ich zastosowania (11 różnych rodzajów okładów), wykonanie sesji z siatkarzem Piotrem Gruszką, a także projekty materiałów BTL na potrzeby komunikacji w aptekach. Kolejne etapy działań są aktualnie uzgadniane z klientem.
TheraPearl to przeciwbólowe kompresy żelowe do stosowania na ciepło lub na zimno o szerokim zastosowaniu, m. in. bóle stawów, bóle mięśni, urazy ortopedyczne, obrzęki, bóle głowy, bóle menstruacyjne.
Ponieważ grupa docelowa produktu jest bardzo zróżnicowana, oprócz komunikacji ogólnoproduktowej w aptekach prowadzone będą również specyficzne działania ukierunkowane na sportowców (z wykorzystaniem wizerunku Piotra Gruszki), seniorów, czy kobiety z dziećmi.
Brand Support współpracuje z VP Valeant od 2012 roku. Dotychczas agencja prowadziła działania marketingowe dla kilku marek z portfolio firmy, takich jak: Prazolacid, Trimepect czy Vitasteron. Dla tej ostatniej zrealizowała kampanię ATL rewitalizacji brandu oraz przygotowała nowe projekty graficzne opakowań.
Dołącz do dyskusji: Piotr Gruszki w kampanii kompresów TheraPearl realizowanej przez Brand Support