Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w Starcom MediaVest Group Polska
Piotr Ruszak, dotychczas senior communications manager w Starcom MediaVest Group Polska, awansował na stanowisko dyrektora ds. reputacji marki SMG. Odpowiada w firmie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.
Stanowisko dyrektora ds. reputacji to nowa funkcja w Starcom MediaVest Group.
Piotr Ruszak dołączył do firmy w 2006 roku, obejmując stanowisko marketing managera. Zajmował się public relations i komunikacją biznesową Publicis Groupe Media, struktury negocjacyjnej tworzonej przez Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group.
Od 2009 r. jest związany wyłącznie z SMG. W 2011 r. awansował na stanowisko senior communications managera. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych firmy. Jednocześnie w ramach rozwijania oferty zintegrowanych usług marketingowych SMG współpracował w zakresie public relations z klientami agencji takimi jak m.in. Mondelez Polska i ZT Kruszwica.
Jest absolwentem Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium z komunikacji społecznej i mediów w Polskiej Akademii Nauk.
Dołącz do dyskusji: Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w Starcom MediaVest Group Polska