Piotr Szeleszczuk kieruje komunikacją Adidasa w Europie Środkowo-Wschodniej
Piotr Szeleszczuk awansował na stanowisko director brand communications EE (Europa Środkowo-Wschodnia) w Adidas. Z firmą związany jest od 2012 r.
Na nowo objętym stanowisku Szeleszczuk jest odpowiedzialny za całą komunikację marki Adidas w regionie East Europe (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, kraje bałtyckie). Raportuje do Łukasz Palczaka, senior director brand adidas EE
Piotr Szeleszczuk w Adidas Polska pracuje od 2012 roku. Ostatnio był w firmie senior brand communications managerem.
Wcześniej pełnił m.in. funkcję group marketing managera i brand activation managera marki Adidas.
W przeszłości był też content managerem w bwin oraz PR & marketing managerem w Sportklub TV. Karierę rozpoczynał jako dziennikarz sportowy w Gazecie Wyborczej, pracował ponadto jako redaktor prowadzący w Życiu Warszawy i Rzeczpospolitej.
Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Piotr Szeleszczuk kieruje komunikacją Adidasa w Europie Środkowo-Wschodniej