SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma komputerowe tracą, “PC Format” najbardziej w dół

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “PC Format”. Nowym liderem został “CD Action”.

Poświęcony grom komputerowym „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) miał we wrześniu br. sprzedaż ogółem na poziomie 76 861 egz., notując spadek o 15,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycję wicelidera z pierwszej lokaty spadł ”PC Format” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 67 660 egz. po największym spadku w rankingu, wynoszącym 26,65 proc.

Podium zamyka dwutygodnik “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Zanotował on także sporą stratę (26,46 proc.) i zakończył wrzesień br. z wynikiem na poziomie 36 376 egz.

Wirtualnemedia.pl wrzesień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
CD Action 76 861 90 989
PC Format 67 660 92 240
Komputer Świat* 36 376 49 467
PC World 29 596 35 273
Chip 28 330 37 010


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował “Chip”, którego wynik poszedł do góry o 1,71 proc. Majwięcej stracił z kolei “CD Action” - jego starta wyniosła aż 28,1 proc. 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP wrzesień sierpień
Tytuł Sprzedaż ogółem
CD Action 76 861 106 902
PC Format 67 660 66 560
Komputer Świat* 36 376 37 360
PC World 29 596 30 370
Chip 28 330 27 854


*- „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu, reszta pism to miesięczniki.

Dołącz do dyskusji: Pisma komputerowe tracą, “PC Format” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alek
Musza tracić..treściowo idą w dół . Mam porównanie , bo prenumeruję Chipa i PC Worlda. Jedno i to samo. Brakuje informacji o sprzęcie np Foto i Video. Dużo reklam i starych historyjek. Nie ma się czemu dziwić ,że tracą!
0 0
odpowiedź