SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma luksusowe: zyskało tylko „Zwierciadło”, „Glamour” stracił najwięcej

W listopadzie 2012 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Glamour”. Wzrost odnotowało jedynie „Zwierciadło”, a liderem pozostał „Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2012 roku wyniosła 266 378 egz., czyli o 7,25 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 134 938 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 20,19 proc. Na ostatnie miejsce podium awansował miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała jednak o 14 proc. do 97 415 egz. Rok wcześniej pismo to zajmowało czwartą lokatę.

Wzrost sprzedaży ogółem w listopadzie 2012 roku zanotował jedynie magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), którego wynik poszedł do góry o 4,1 proc do 89 178 egz. Tytuł ten awansował z pozycji siódmej na piątą.

Największy spadek wśród miesięczników luksusowych dotknął zajmującego miejsce ósme miesięcznika „Glamour” (G+J Polska). Magazyn ten stracił aż 36,39 proc. i w listopadzie ub.r. zanotował sprzedaż ogółem wynoszącą 66 895 egz. W listopadzie 2011 roku „Glamour” znajdował się na pozycji piątej.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 266 378 287 214
Avanti 134 938 169 072
Pani 97 415 113 277
Joy 92 647 120 579
Zwierciadło 89 178 85 742
Cosmopolitan 79 274 93 203
Hot Moda & Shopping 72 459 85 560
Glamour 66 895 105 145
Elle 65 032 68 077
In Style - Edycja Polska 60 383 89 860
Uroda 49 109 53 149
Shape 21 459 21 487


W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku największy spadek dotknął miesięcznika „In Style” (wyniósł on aż 42,98 proc., do październikowego wydania tego pisma dołączono kupon do udziału w akcji „Szaleństwo zakupów”). Najwięcej zyskała natomiast „Uroda” (Edipresse Polska). Jej sprzedaż ogółem poszła do góry o 28,8 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 266 378 227 026
Avanti 134 938 202 462
Pani 97 415 90 391
Joy 92 647 103 440
Zwierciadło 89 178 132 580
Cosmopolitan 79 274 91 137
Hot Moda & Shopping 72 459 87 127
Glamour 66 895 83 857
Elle 65 032 90 804
In Style - Edycja Polska 60 383 105 903
Uroda 49 109 38 127
Shape 21 459 21 453

 


 

Dołącz do dyskusji: Pisma luksusowe: zyskało tylko „Zwierciadło”, „Glamour” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl