SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo Peroni Nastro Azzurro w Polsce

Kompania Piwowarska wprowadza na polski rynek markę piwa Peroni Nastro Azzurro.

"Peroni Nastro Azzurro to książkowy przykład posunięcia, jakie zrobiło SABMiller, by stać się firmą skoncentrowaną na markach i podążającą za konsumentem. Nasz pomysł jest prosty, ale niebanalny: włoski styl zamknięty w butelce. Dzięki niemu rzucamy wyzwanie tradycyjnemu marketingowi piwa i wchodzimy w strefę dotąd zarezerwowaną dla drinków, szampana i wina, schlebiając gustom zarówno mężczyzn, jak i kobiet" - mówi Chris Taylor, Dyrektor Marek Międzynarodowych w SABMiller.

Piwo Peroni Nastro Azzurro nie będzie w najbliższym czasie powszechnie dostępne w Polsce. Jednym z pierwszych miejsc, gdzie można zobaczyć stylową włoską butelkę, jest butik Emporio Peroni, Plac Piłsudskiego 2 w Warszawie, otwarty do 28 kwietnia br.

"Emporio Peroni zaskoczy i zachwyci nie tylko amatorów piwa" - mówi Bogusław Biszof, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej. "Naszym celem jest rzucić wyzwanie tradycyjnej kulturze i marketingowi piwa, pozycjonując Peroni Nastro Azzurro jako markę aspiracyjną, zawierającą w sobie wrodzony, ponadczasowy styl, autentyzm i jakość".

Mówi Chris Taylor: "Postrzegamy Peroni Nastro Azzurro jako bardziej aspiracyjną alternatywę w kategorii piw premium. Perspektywy tego produktu są obiecujące. Cieszę się, że możemy go teraz przedstawić w Polsce. Jestem też bardzo dumny, że światowej sławy włoski fotograf Fabrizio Ferri fotografuje butelkę Peroni jako gwiazdę dzisiejszego wieczoru."

Dołącz do dyskusji: Piwo Peroni Nastro Azzurro w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl