Piwo Żywiec kronikarsko reklamowane w wersji APA (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony niedawno do sprzedaży wariant piwa Żywiec - APA (produkowanego przez Grupę Żywiec). Akcję przygotowały firmy Timecode, Discovery Media, MediaVest i TBWA PR.
Reklamy piwa Żywiec APA, w stylu materiałów edukacyjnych czy kroniki filmowej, opisują, w jaki sposób wytwarzany jest ten napój. Podkreślają, że jest on produkowany z pięciu odmian chmielu i warzony w otwartych kadziach, dzięki czemu ma intensywnie chmielowy smak z nutą cytrusową, a najlepiej smakuje podawany w temperaturze 9-11 stopni Celsjusza.
W podobnej konwencji był utrzymany poprzedni spot wizerunkowy marki pod hasłem „Żywiec. Od zawsze tylko z Żywca” (obejrzyj go).
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Produkcją reklamy telewizyjnej zajął się dom produkcyjny Timecode, a nadzorem nad jej realizacją - dział brand partnership Discovery Media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja TBWA PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Żywiec kronikarsko reklamowane w wersji APA (wideo)
Niezbyt fortunne sformułowanie. Kampania Piwowarska jest akurat konkurencją dla Grupy Żywiec.