SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pizza Hut reklamuje „smaki świata za 19,95 zł”

Sieć pizzerii Pizza Hut (należąca do firmy AmRest) rozpoczęła wakacyjną kampanię reklamową pod hasłem „Smaki świata za 19,95 zł”. Akcję przygotowała agencja Deloitte Digital.

W kampanii reklamowane są nowe potrawy w menu Pizza Hut, nawiązujące do inspiracji z różnych kuchni świata: Pizza Tajska, Chińska, Indyjska, Hiszpańska i Polska; a także przystawki, m.in. Rolsy Prowansalskie i Kurczak Teriyaki.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-39 lat, mieszkających w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut. Cele działań to promocja nowych pozycji w menu oraz tworzenie wizerunku Pizza Hut jako eksperta i innowatora w zakresie serwowania pizzy.

Działania obejmują internet (reklamy display, aktywności w social media) oraz wszystkie restauracje sieci Pizza Hut z obsługą kelnerską (materiały BTL, m.in. zaproszenia, standy, naklejki i ulotki). Będą prowadzone do 5 września.

Za kreację i strategię kampanii oraz aktywności w social media odpowiada agencja Deloitte Digital, która obsługą Pizza Hut w tym zakresie zajmuje się od wiosny br. po wygranym przetargu.

Dołącz do dyskusji: Pizza Hut reklamuje „smaki świata za 19,95 zł”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl