PKO Bank Polski ogłasza przetarg na agencje social media
PKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór agencji do kompleksowej obsługi banku, spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego oraz Fundacji PKO Banku Polskiego w mediach społecznościowych.
Oferty można składać do 18 marca 2024 r. do godziny 12:00.
Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. Spośród oferentów, którzy zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania, bank zakłada wybór agencji w zakresie: prowadzenia i moderacji profili w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln) oraz monitoringu sieci. Obsługa dotyczy linii biznesowych: PKO Bank Polski, PKO Biegajmy Razem, PKO Grajmy Razem.
W pierwszym etapie Bank wymaga złożenia oferty zgodnie z warunkami. Do drugiego etapu zostaną zaproszone agencje spełniające wymogi z etapu pierwszego.
Zobacz: PKO BP szuka drukarni do wydruku materiałów reklamowych
Bank PKO zakłada wybór dwóch agencji.
Dołącz do dyskusji: PKO Bank Polski ogłasza przetarg na agencje social media