PKO Bank Polski reklamuje w telewizji ubezpieczenia
Do 15 sierpnia potrwa nowa kampania telewizyjna PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia. Akcję przygotowała agencja Artegence.
Celem kampanii telewizyjnej jest poinformowanie o coraz bogatszej ofercie ubezpieczeń grupy PKO i jej dostępności on-line. Oferta obejmuje nie tylko ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi, ale też samodzielne, które chronią życie, zdrowie i majątek.
- W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują - mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.
PKO BP ze spotami w TVP i Polsacie
Kampania obejmuje trzy rodzaje ubezpieczeń oferowanych przez bank we współpracy z PKO Ubezpieczenia - spółki, która jest częścią grupy kapitałowej PKO: ubezpieczenie dziecka, mieszkania oraz podróżne.
Emisje spotu będą w TVP i telewizji Polsat w głównych i tematycznych stacjach. Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych oraz produkcję spotu, odpowiedzialna była agencja Artegence.
Dołącz do dyskusji: PKO Bank Polski reklamuje w telewizji ubezpieczenia