SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP reklamuje 'najpopularniejszy kredyt hipoteczny' (wideo)

W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa oferty kredytów hipotecznych w PKO BP. Akcja przebiega pod hasłem "Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce".

Prowadzona obecnie kampania reklamowa PKO BP podkreśla, że przy zaciąganiu kredytu hipotecznego w tym banku może on sfinansować nawet 100 proc. wartości nieruchomości i nie pobiera prowizji za udzielenie kredytu przy zakupie ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy. W akcji pod hasłem "Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce" wykorzystywany jest znany z poprzedniej kampanii PKO BP spot telewizyjny, który w żartobliwy sposób pokazuje, jak duże wymagania mają młode osoby przy wyborze mieszkania.




Działania są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4, TVN7, TVN24 oraz w Discovery Channel), prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express) oraz internecie (Onet, Wirtualna Polska, Gazeta, Interia, Nasza-Klasa, Gadu-Gadu, pakiety kontekstowe w serwisach i sieciach takich jak Behavia, Adnet, ARBOmedia, BIZONmedia, IDMnet, Glossy Media, Otodom, Domiporta, o2, TVN24) oraz oddziałach PKO BP (plakaty i ulotki).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 grudnia - przygotowały agencje Scholz&Friends (telewizja), Alinea (prasa i BTL) i Hypermedia (internet), natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje 'najpopularniejszy kredyt hipoteczny' (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ae44
zaglądnij też tu:

http://dobry-kredyt-hipoteczny.blogspot.com
0 0
odpowiedź