PKO BP reklamuje 'najpopularniejszy kredyt hipoteczny' (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa oferty kredytów hipotecznych w PKO BP. Akcja przebiega pod hasłem "Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce".
Prowadzona obecnie kampania reklamowa PKO BP podkreśla, że przy zaciąganiu kredytu hipotecznego w tym banku może on sfinansować nawet 100 proc. wartości nieruchomości i nie pobiera prowizji za udzielenie kredytu przy zakupie ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy. W akcji pod hasłem "Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce" wykorzystywany jest znany z poprzedniej kampanii PKO BP spot telewizyjny, który w żartobliwy sposób pokazuje, jak duże wymagania mają młode osoby przy wyborze mieszkania.
Działania są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, Polsacie, TVN,
TV4, TVN7, TVN24 oraz w Discovery Channel), prasie (Gazeta
Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super
Express) oraz internecie (Onet, Wirtualna Polska, Gazeta, Interia,
Nasza-Klasa, Gadu-Gadu, pakiety kontekstowe w serwisach i sieciach
takich jak Behavia, Adnet, ARBOmedia, BIZONmedia, IDMnet, Glossy
Media, Otodom, Domiporta, o2, TVN24) oraz oddziałach PKO BP
(plakaty i ulotki).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 grudnia - przygotowały
agencje Scholz&Friends (telewizja), Alinea (prasa i BTL) i
Hypermedia (internet), natomiast zakupem mediów zajął się dom
mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje 'najpopularniejszy kredyt hipoteczny' (wideo)
http://dobry-kredyt-hipoteczny.blogspot.com