PKP Intercity szuka agencji do obsługi przez dwa lata w social media
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową, strategiczną obsługę w mediach społecznościowych. Wybrana firma będzie dla niej pracować przez dwa lata.
Obsługą PKP Intercity dotyczyć będzie przede wszystkim działań realizowanych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.
Wybrana firma zajmie się bieżącą obsługą profili spółki w tych mediach społecznościowych, będzie tworzyć przy współpracy z PKP Intercity krótko- i długookresowe plany działań, doradzać w zakresie komunikacji kryzysowej, odpowiadać za pozyskiwanie nowych fanów poprzez planowanie i organizowanie kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego i współpracować z influencerami (rekomendowanie działań, monitoring aktywności).
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 kwietnia br. Zwycięska firma będzie pracować dla Intercity przez dwa lata od momentu podpisania umowy.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji do obsługi przez dwa lata w social media