PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media
Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym chce wybrać agencję odpowiedzialną za jej obsługę w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią podpisze na dwa lata.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie kompleksowej strategicznej obsługi działań w zakresie social media marketingu, w szczególności w serwisach: Facebook.com, Instagram.com, Twitter.com, Youtube.com oraz Linkedin.com.
Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca komunikacja, tworzenie contentu, jego publikowanie, współtworzenie, przy udziale PKP Intercity krótko- i długookresowych planów działań(harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), współpraca i współtworzenie materiałów wideo i sesji zdjęciowych, na potrzeby contentu do komunikacji w mediach społecznościowych.
Agencja ta będzie również zajmować się doradztwem w zakresie komunikacji kryzysowej, współpracą z innymi podmiotami współpracującymi z PKP Intercity (dom mediowy, agencja kreatywna, agencja interaktywna, agencja PR), planowaniem i organizowaniem kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego oraz współpracą z influencerami.
W pierwszym etapie przetargu, po złożeniu ofert PKP Intercity dokona ich oceny. Na tej podstawie zostaną wybrane agencje, które zostaną zaproszone do drugiego etapu, w którym prowadzone będą negocjacje.
Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 2 lata. Przetarg trwa do 30 września br.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media