PKP Intercity wybiera audytora mediowego
Spółka PKP Intercity jest w trakcie wyboru audytora mediowego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego.
Prowadzone przez PKP Intercity postępowanie dotyczy świadczenia usług audytu i doradztwa mediowego.
Wybrana w nim firma zajmie się m.ni. wsparciem w zakresie przygotowania do przetargu, weźmie udział w prowadzonych przez PKP Intercity, negocjacjach na udzielenie zamówienia rekomendowanemu wykonawcy, w tym w negocjacjach ostatecznego kształtu umowy. Zajmie się też oceną ofert na podstawie Formularzy Gwarancji Zakupowych mediów oraz planowanej aktywności potwierdzonej przez PKP Intercity.
Merytorycznie pomoże w wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Będzie doradzać i merytorycznie oceniać propozycje kampanii przedstawiane przez dom mediowy. Potem zajmie się bieżącym monitoringiem realizowanych kampanii, przeprowadzi audyt po ich zakończeniu.
Prowadzone przez PKP Intercity postępowanie podzielone jest na 2 etapy. W pierwszym składane są oferty wstępne, które zostaną poddane ocenie formalnej i ocenie handlowej. W drugim etapie firmy, które zgłoszą się do postępowania zostaną zaproszone do negocjacji. O formie tego drugiego etapu zdecyduje Komisja Zakupowa po rozpatrzeniu wstępnych ofert.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera audytora mediowego