SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity wybiera audytora mediowego

Spółka PKP Intercity jest w trakcie wyboru audytora mediowego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego. 

Prowadzone przez PKP Intercity postępowanie dotyczy świadczenia usług audytu i doradztwa mediowego. 

Wybrana w nim firma zajmie się m.ni. wsparciem w zakresie przygotowania do przetargu, weźmie udział w prowadzonych przez PKP Intercity, negocjacjach na udzielenie zamówienia rekomendowanemu wykonawcy, w tym w negocjacjach ostatecznego kształtu umowy. Zajmie się też oceną ofert na podstawie Formularzy Gwarancji Zakupowych mediów oraz planowanej aktywności potwierdzonej przez PKP Intercity.

Merytorycznie pomoże w wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Będzie doradzać i merytorycznie oceniać propozycje kampanii przedstawiane przez dom mediowy. Potem zajmie się bieżącym monitoringiem realizowanych kampanii, przeprowadzi audyt po ich zakończeniu. 

Prowadzone przez PKP Intercity postępowanie podzielone jest na 2 etapy. W pierwszym składane są oferty wstępne, które zostaną poddane ocenie formalnej i ocenie handlowej. W drugim etapie firmy, które zgłoszą się do postępowania zostaną zaproszone do negocjacji. O formie tego drugiego etapu zdecyduje Komisja Zakupowa po rozpatrzeniu wstępnych ofert. 

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera audytora mediowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl