Płaczące matki i szczęśliwi ojcowie reklamują Old Spice (wideo)
Nowy spot Old Spice’a, utrzymany w musicalowej konwencji, reklamuje ten dezodorant jako przepustkę wprowadzającą chłopców w męski świat.
Trwający ponad minutę spot nawiązuje do emitowanej w styczniu 2014 r. reklamy „Momsong”, w której matki płakały po swoich synach dorastających zbyt wcześnie za sprawą dezodorantu Old Spice. Tym razem w opozycji do zrozpaczonych mam stają ojcowie, którzy są szczęśliwi z powodu tego, że ich synowie wkraczają w męski wiek, a przepustką do niego jest Old Spice.
Całość zatytułowana „Dadsong” została zrealizowana, podobnie jak poprzednia reklama, w konwencji starego musicalu, a słowa i muzyka do tytułowej piosenki zostały napisane przez Breta McKenzie znanego z serialu „Flight of the Conchords”.
Za kreację spotu odpowiada agencja Wieden + Kennedy.
Dołącz do dyskusji: Płaczące matki i szczęśliwi ojcowie reklamują Old Spice (wideo)