Platforma Mediowa Point Group rośnie w siłę
Zmiany w strukturach Point Group
Platforma Mediowa Point Group poinformowała o kolejnych zmianach personalnych w swoich strukturach. Tomasz Czerniejewski pełniący dotychczas w Point Group funkcje Advertising Directora objął stanowisko Advertising & Sales Development Directora. T. Czerniejewski będzie odpowiadał za obsługę strategicznych klientów Firmy i rozwój sprzedaży.
Zadania Advertising Diretcora przejął Łukasz Wylęga; pełniący ostatnio obowiązki Sales Managera w firmie VFP Comunications - wydawcy Media&Marketing Polska. Ł. Wylęga będzie kierował polityką sprzedażową w Point Group.
Nowym Strategy Director został Marcin Wieczorek były pracownik firm Unilever i w ostatnich dwóch latach Diageo - na stanowisku National On Trade Managera. W Point Group odpowiadał będzie za obszary New Business i Key Accounts oraz sprzedaż strategicznych projektów BTL.
Stanowisko Marketing & PR Managera objęła Joanna Skierska, pełniąca przez ostatnie dwa lata funkcje Marketing Managera w sieci kin KINOPLEX. Odpowiedzialna będzie za kształtowanie polityki marketingowej, budowanie strategii promocyjnej Point Group oraz kontakty z mediami.
Koryna Iwanowicz, dotąd odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz przeprowadzanie kampanii promocyjnych w firmie Prószyński Media Sp. z o.o., w Platformie Mediowej objęła stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Koryna Iwanowicz odpowiedzialna będzie za kontakty i realizację umów z mediami i partnerami promocyjnymi.
"To nie koniec rekrutacji i head huntingu - zapowiada Michał M. Lisiecki - Prezes Platformy Mediowej Point Group - w firmie w najbliższym czasie pojawią się jeszcze kolejne osoby. Związane jest to z wysoką dynamiką rozwoju firmy i poszerzaniem obszarów działalności.
Dołącz do dyskusji: Platforma Mediowa Point Group rośnie w siłę