Disneyowski Biały Królik w reklamie zegarków Citizen. Autorem Platige Image
Najnowsza reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z „Alicji w Krainie Czarów” było odpowiedzialne warszawskie studio Platige Image.
Wyprodukowany w Nowym Jorku i przeznaczony do globalnej emisji spot otwiera ujęcie roztargnionego królika, który ścigając się z czasem, przemierza współczesne nowojorskie ulice. Chce zdążyć na spotkanie z Alicją oraz przedstawienie „Królowej Kier” w Kings Theatre. Niestety spóźnia się dwa razy.
- Jedna z pierwszoplanowych postaci kultowej disneyowskiej produkcji trafiła w ręce naszego mistrza detalu i znawcy zachowań zwierząt, Bartka Jerczyńskiego. Animacja okazała się kluczem do sukcesu reklamy. Film opowiada się sam. Historii towarzyszy genialny montaż i oryginalna disneyowska muzyka, która jest dopełnieniem świetnie pokolorowanego obrazu autorstwa Piotra Sasima - mówi Piotr Borowski, CG supervisor w dziale reklamy Platige Image.
Reklamę przygotowano w wersjach 15’ i 30’. Emitowana jest w wybranych telewizjach, m.in. ABC i FOX, kinach należących do grupy Screenvision oraz w internecie.
Zespół Platige Image zajął się przygotowaniem modelu królika, jego animacją, renderingiem i kompozycją obrazu. Nad postacią zagubionego w czasie Białego Królika z animacji Disneya z 1951 roku pracował dwa miesiące.
Kreację przygotowała nowojorska agencja Townhouse, a proces postprodukcji skoordynowała Grey Group Poland.
Grupa kapitałowa Platige Image w minionym półroczu zanotowała 37,83 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (13 proc. więcej niż rok wcześniej) i 377 tys. zł straty netto (wobec 647 tys. zł straty rok wcześniej). W samym drugim kwartale firma osiągnęła 527 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Disneyowski Biały Królik w reklamie zegarków Citizen. Autorem Platige Image