Blik już dostępny dla klientów Paczkomatów
W większości Paczkomatów InPost klienci mogą płacić za pośrednictwem aplikacji Blik.
Aby zapłacić Blikiem w Paczkomacie InPost, należy podczas zakupu w sklepie internetowym wybrać opcję „płatność za pobraniem w Paczkomacie”. Następnie, po otrzymaniu informacji, że przesyłka czeka w wybranym miejscu, rozpocząć standardowo proces odbioru (wpisać numer telefonu, kod odbioru), później przejść do panelu płatności. Tam trzeba wpisać kod Blik wygenerowany w aplikacji bankowej na smartfonie i potwierdzić go numerem PIN (także w aplikacji). Po dokonaniu płatności można odebrać przesyłkę.
Płatności Blikiem będzie można dokonywać w każdym nowo powstającym Paczkomacie InPost.
Udziałowcami spółki Polski Standard Płatności, operatora Blika, jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z Blika mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.
W pierwszym półroczu tego roku za pomocą Blika zrealizowano ok. 33 miliony transakcji - tyle samo, ile w całym 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Blik już dostępny dla klientów Paczkomatów