Agnieszka Dygant w bożonarodzeniowych reklamach Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play prowadzi kampanię reklamującą jej bożonarodzeniowe promocje. W reklamach występuje aktorka Agnieszka Dygant.
W kampanii reklamowane są urządzenia dostępne w promocyjnych cenach w sieci Play w abonamencie i Junior Box. W przypadku oferty abonamentowej są to smartfon Oppo Reno4 Lite z głośnikiem i słuchawkami oraz Samsung Galaxy A20s z opaską sportową od złotówki, a w Junior Box - Motorola Moto E7 Plus z opaską sportową Xiaomi i usługą Bezpieczna Rodzina oraz LG K41S z bezprzewodowymi słuchawkami.
Takie zestawy są dostępne przy podpisywaniu umów na wybrane warianty abonamentu i Junior Box.
Akcja spotów rozgrywa się w salonie sprzedażowy Play, w którym role sprzedawców jak zwykle odgrywają Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński. Tym razem różnym klientom doradzają zestawy promocyjne sieci jako prezenty bożonarodzeniowe.
Od połowy br. konwencja spotów Play jest nieco inna: znane osoby pojawiają się dopiero w końcowych ujęciach. W reklamach bożonarodzeniowych gra Agnieszka Dygant, która wcześniej wystąpiła już w kilku kampaniach tego telekomu.
W poprzednich reklamach Play pojawili się natomiast Kuba Wojewódzki, Andrzej Grabowski i Dawid Kwiatkowski.
Działania reklamowe sieci Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL), Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).
W trzecim kwartale br. Play Communication zanotował 1,8 mld zł przychodów, 1,39 mld zł kosztów operacyjnych i 269,8 mln zł zysku netto. Na koniec września telekom miał 12,9 aktywnych klientów: 9,05 mln abonentów i 3,85 mln użytkowników ofert prepaid.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Dygant w bożonarodzeniowych reklamach Play (wideo)